+972545900683

מהו דף נחיתה

דף הנחיתה הוא למעשה הדף הראשון בו הגולש נוחת עם כניסתו ללינק שהשארתם(מודעה ממומנת בפייסבוק, קישור מהחיפוש בגוגל או בכל כלי שיווק ופירסום אחר).

דף נחיתה מוצלח לכם ליצור המרות לשירותיי האתר \ המוצר שלכם ע"י קריאה לפעולה או בשפה יותר פשוטה להביא לכם פניות\מכירות\חשיפות למבצע בפרק זמן קצר.

בשונה מדף תוכן רגיל, דף הנחיתה יהיה מבודד מהאתר ברמת העיצוב.

כלומר, הדף לא יכיל את תפריטי האתר שלכם, ובעצם שום תוכן שעלול להביא היסח דעת ממטרת הדף.

 

למה שתרצו לבנות דף נחיתה

 

  1. בעת פירסום של מבצע כלשהו – במצב זה אתם כנראה מחפשים לפנות לקהל יעד רב בפרק זמן קצר ולפרסם את המבצע בלבד. 
  2. בעת השקה של מוצר או שירות חדש בעסק שברצוננו לחשוף לקהל יעד רב.
  3. עסק עם אתר אינטרנט עסקי קיים שרוצים להרחיב את קהל הלקוחות שלהם בפרק זמן קצר ע"י השקעה כספית בקמפיין קידום ממומן.

כמובן קיימים עוד מקרים רבים בהם יבחר בעל עסק לבנות דף נחיתה ובשביל זה אני פה. אם אינכם בטוחים האם דף נחיתה הוא מה שאתם צריכים לעסק שלכם, אתם מוזמנים לפנות אליי לייעוץ ראשוני חינם ולחייג אליי אל 054-590-0683 או לפנות בטופס יצירת הקשר כאן.

למה חשוב לפנות לבעל מקצוע ולא לבנות את דף הנחיתה לבד?

כמו שהזכרתי קודם, בדרך כלל דפי נחיתה נבנים בשביל קמפיינים ממומנים. לקמפיינים אלו עלויות לא קטנות ולכן נרצה למזער כמה שיותר בריחה של לקוחות פוטנציאלים.

דפי נחיתה הבנויים בצורה ידידותית למשתמשים תוך מתן דגש על קריאה לפעולה בסופו של דבר הינם דפי המרה ממירים.

מעצבים גרפים רבים, שלא התנסו בעולם האינטרנט באמת, נוטים לחשוב כי דיי בעיצוב יפה מגניב ויצירתי ליצירת דף נחיתה טוב אך הדבר איננו כך.

למעשה, הדבר רחוק מהמציאות וישנם פקטורים רבים שיש לקחת בחשבון על מנת ליצור דף מושך שיוצר לידים איכותיים שמובילים להמרות.

מספר קטן מהשאלות שנשאל את עצמנו כשנתכנן את העיצוב:

  1. כיצד נרצה שהלקוח יפנה? טופס יצירת קשר? כפתור התקשרות? קישור למבצע באתר המכירות?
  2. איך יראה האתר במובייל? בטאבלט? במחשב? האם העיצוב שהמעצב עיצב לי למחשב בכלל ישים בעיצוב רספונסיבי? האם הוא בכלל רספונסיבי?!
  3. כיצד ניצור הנעה לפעולה? איזה תוכן שיווקי נכלול בדף שיניע את המשתמש להשאיר פרטים או לרכוש את המוצר?
  4. כיצד נמקסם את חווית המשתמש?

קיימים עוד גורמים רבים שיש לקחת בחשבון ולכן ישנה חשיבות רבה בבחירת איש מקצוע מתאים.

כשאתם בונים דף נחיתה בצביאל – קידום ובניית אתרים, מה זה כולל?

  • מחקר שוב מעמיק ומחקר מתחרים יעיל שימקסמו את ייעילותו של דף הנחיתה שינצח את מתחרכם תוך חשיבה על השוק והקהל אליו אנו פונים
  • עיצוב ממשק (UI) נוח וייעיל שמניע את המשתמש לפעולה.
  • עיצוב חדשני, מושך ופרקטי המותאם לכלל הרזולוציות והמכשירים
  • פגישות אישיות במידת הצורך בהם יחד נתכנן את הדף הטוב ביותר.
  • ייעוץ קידומי לכל אורך הקמפיין.
  • מערכת דפי נחיתה – עם השלמת הדף הראשון אתם מקבלים מערכת לבניית דפי נחיתה – נוחה וידידותית למשתמש. המערכת מאפשרת, בנוסף לממשק הניהול, אפשרות לבצע גידול עתידי בכמות דפי הנחיתה ומוזיל משמעותית את העבודה עליהם.
  • והכי חשוב, יחד, ניצור דפי נחיתה מנצחים וממירים לעסק שלכם!

מהם השלבים בהם נעבוד?

שלב התכנון

בשלב זה, בין אם אני בעצמי או במידת הצורך יחד אתכם בלייב, נתכנן את ממשק המשתמש(UI) של דף הנחיתה שלכם. כיצד יראה הדף בטלפון? כיצד נמקסם את ההמרות? וכיצד נניע את המשתמש לפעולה, לכל אלה נמצא פתרונות ונכלול בשלב התכנון של הדף.

שלב הפיתוח והעיצוב

בשלב זה, אני אתחיל לפתח ולעצב את הדף. כל כמה זמן אחפור לכם לעבור על מה שעשיתי בשביל שגם תוכלו להתרשם וגם תוכלו לתת את רעיונותכם שכן אתם מומחי התוכן בתעשייה שלכם, לא אני. ללא שיתוף פעולה מלא שלכם, דף הנחיתה לא יצליח.

שלב ההשקה והניטור

נשיק את הדף ונתחיל לנטר את מבקריו מרקע ההשקה העזרת הטמעה של גוגל אנליטיקס. נבדוק את קהל המבקרים ונבחן את חווית המשתמש באמצעות מבחני A/B למטרות שיווק.

זכרו, אתם בונים דף ללקוח פוטנציאלי שלכם שבו אתם משכנעים אותו לפנות אליכם. לדף צריכה להיות מקסימום חווית משתמש.

לכן, לאחר שהשקנו את קמפיין הקידום הרלוונטי לדף, ננטר את הדף באמצעות גוגל אנליטיקס. נבחן את קהל היעד שלכם, האינטרקציה שלהם עם הדף ואף נבצע מבחני B/A לשיפור חווית המשתמש והגדלת אחוזי ההמרה שלכם.