+972545900683

האתר העסקי הינו תעודת הזהות של העסק שלכם באינטרנט. לכן ישנה חשיבות רבה בבניית אתר לעסק תוך בחינת קרטריונים רבים.

ישנה חשיבות רבה לבחור בבעל מקצוע שיבנה לכם את האתר הטוב ביותר.

זאת משום שישנם קרטריונים רבים שיש לקחת בחשבון כשמתכננים אתר הכולל בחינה של השוק אליו העסק משתייך, מחקר מתחרים, מיתוג ורבים נוספים.

אז לפני שאתחיל לספר לכם על השירותים שלי בואו וניישר קו לגביי כמה דברים.

למה צריך אתר לעסק?

עבור בעל עסק, בניית אתר לעסק יכול להוות מקור מצויין ליצירת אפיק תקשורתי עם הלקוחות

דרך האתר יכול האירגון/בעל העסק ללמוד, ישירות מהלקוחות, על העדפותיהם, בעיותיהם ועל שינויים שהם עוברים.

מידע זה יכול להיות יקר ערך עבור כל חברה החיה בעולם תחרותי וזקוקה לכל ייתרון אסטרטגי מול מתחרותיה.

בנוסף האתר מהווה פלטפורמת התקשרות נוחה בין הלקוחות לעסק. בין אם מדובר בטופס פשוט לשליחת מייל, או במערכת מורכבת יותר לניהול קשרי לקוחות האתר העסקי יכל להוות מקור נהדר לייצור המרות.

מה אתר לעסק צריך לכלול?

ליצירת אפיק תקשורת רווחי כמו אתר לעסק, ייתכן ויהיה צורך במספר כלים אך שני הכלים הבאים הינם הבסיסיים ביותר באתרי אינטרנט.

  1. מערכת ניהול תוכן גמישה ליצירת תכנים איכותיים באופן עצמאי ללא התערבות אנשי מקצוע – בעזרת מערכת תוכן גמישה, עלויות הקמת האתר העסקי, כתיבת התכנים בו, עיצובו, ואף קידומו ברשת מוזלות בצורה משמעותית והזמן הכולל לסיום התהליך קצר בהרבה.
  2.  מערכת לרישום, שיווק וניהול קשרי לקוחות מבוססת דואר אלקטרוני – אפיק התקשורת המרכזי שבעזרתו תנהלו קשר עם לקוחותיכם. ישנה חשיבות מרבית ליצירת אפיק תקשורת מקצועי שנוסף על ניהול התקשורת מספק מידע לגבי כמות הגולשים באתר, כמות הפניות ואף רקע דמוגרפי על הגולשים. נתונים אלו יהוו כלי עזר מרכזי בשלב קידום האתר ושיווקו.

מעבר להיותו אתר תדמיתי עבור החברה, אתר לעסק צריך למשוך את הלקוחות, והדרך היחידה לעשות זאת היא למקם בו תכנים ושירותים שהלקוחות יכולים להיעזר בהם. לדוגמא, טופס פנייה למחלקת התמיכה של החברה, גלריית עבודות במידה ומדובר באתר המשווק מוצרים, מדריכים מורחבים לשימוש במוצר, מאמרים, חדשות, ואפילו הצעות אטרקטיביות לרכישה של מוצרים משלימים.

כלים יעודיים כגון סקרי שביעות רצון, פורומים טכנים וכדומה מאפשרים לקבל “מפי הגולש” מידע על התייחסות הלקוח למוצרי ושירותי הארגון. 

בניית אתרים לעסקים בשילוב כלים מוסווים כגון ניתוח חיפושים באתר או במלאי המוצרים, מדידת כמות הכניסות של הלקוחות לחלקים השונים באתר, מדידת מימושים (הפעלת הגולש לביצוע סדרת פעולות מתוכננת) וכדומה מספקות לארגון מידע התנהגותי שלא ניתן לקבל באופן ישיר ומדויק מהלקוח