+972545900683

בקטגוריה זו תמצאו מאמרים העוסקים בקידום ושיווק באינטרנט לרבות קידום במנועי החיפוש, ברשתות החברתיות, שיטות מחקר, בידול מתחרים ותכנים רבים נוספים

16 טיפים חשובים לאופטימיזציית תוכן ב-2019

כאשר אנחנו מדברים על אופטימיזציית תוכן (on-Page SEO)אנחנו מתייחסים לתוכן ולקוד ה-HTML של הדף, ואל אוסף הפעולות שאנחנו יכולים לבצע על מנת להפוך אותם לאופטימלים יותר עבור מנועי החיפוש.
המטרה של תהליך זה היא כמובן לשפר את דירוג הדפים בגוגל.
במאמר הבא, תוכלו לגלות את 16 הדברים שהכי חשוב לעשות כאשר מבצעים אופטימיזציית תוכן עבור גוגל ב-2019!

לקריאה נוספת

יצירת צ’אט בוט לפייסבוק מסנג’ר בחינם ללא ידע מקדים

במדריך זה תוכלו לגלות כיצד לבנות בעצמכם צ’אט בוט חכם ללא צורך בידע קודם באמצעות פלטפורמת ה-Mobile Monkey, וכל זה בחינם!
באמצעות הצ’אט בוט תוכלו להפוך תהליכים רבים בעסק שלכם לאוטומטים ולספק מענה מיידי לקהל היעד שלכם, 24/7!
שווה הצצה, לא?

לקריאה נוספת

5 כלים למחקר מילות מפתח בגוגל בחינם

חקר מילות מפתח הוא אחד השלבים המרכזיים ביותר בתכנון וכתיבת תכנים לאתר. בחירה נכונה של מילות המפתח וביטויי הזנב הארוך אותם נקדום חשובה להצלחת הקידום.
אך כיצד לבחור את המילים? כיצד נדע לאיזה מילה יש יותר חיפושים? וכמה היא תחרותית?
במאמר הבא ריכזתי לכם את חמשת הכלים החינמים הטובים ביותר למשימות אלו!

לקריאה נוספת

5 טעויות נפוצות בקידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל מושפע מפרמטרים רבים(יותר מ-200!) אך ישנם כמה פרמטרים שניראה כי הם המרכזיים ביותר בשנת 2019.
ישנן 5 טעויות נפוצות ביישום הקידום האורגני בגוגל והן בדרך כלל הגורם העיקרי שמונע מאתרים להתקדם בגוגל.
במאמר הבא אסקור 5 טעויות נפוצות אלו, ובסוף כל טעות אתן את ההמלצות שלי על מנת לפתור אותם!

לקריאה נוספת

צ’אט בוט לפייסבוק כערוץ שיווק – למה וכמה?

לא תמיד יש לנו זמן לענות לכל הלקוחות שלנו בפייסבוק או באפליקציות מסרים אחרות. מה גם שככל שהלקוח ימתין יותר זמן לתשובה, הסיכויי שלכם ליצור איתו המרה או לסגור איתו עסקה פוחתת.
במאמר הבא אסקור את פלטפורמת הצ’אט בוט הנותנת מענה על בעיה זו וכיצד אתם יכולים לנצל אותה למטרות פרסום ושיווק. בנוסף, לאחר שתסיימו לקרוא את המאמר תוכלו לבנות בוט בסיסי כזה לעסק שלכם בחינם!

לקריאה נוספת

מבדקי פיצול A/B לשיפור חווית המשתמש ויחסי ההמרה (CRO)

כאשר מקדמי אתרים ואנשי שיווק ניגשים לטפל ביחס ההמרות של בעלי באתרים, אחד הכלים הבסיסיים ביותר העומדים לרשותם הם מבדקי הפיצול הידועים באנגלית כ-A/B Split Test.
במאמר זה אסקור סוג מבדקים אלו, מדוע הם חשובים, כיצד הם מתבצעים ולמה הם יכולים להעלות את אחוזי ההמרה שלכם.

לקריאה נוספת